Re: Canon Pixma 4000 a druk na CD-R

Autor: Grześ Mokrzycki <medeiros_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sat 09 Jul 2005 - 08:24:55 MET DST

Witam!

Dzięki za wszystkie poodpowiedzi. Kupiłem Pixmę 4000 (lubię Canona;-)). Mam
jeszcze tylko jedno pytanie.

W oprogramowaniu dołączonym dor drukarki (CD Label-Print) istnieje możliwość
zmiany rozmiaru nadruku na CD, a dokładniej marginesów zewnętrznych i
wewnętrznych. Tu mam zgryz. Chciałbym bowiem zadrukować całą powierzchnię
płyty, która ma wewnętrzny obrys o średnicy 20mm. Teoretycznie wszystko jest
OK, bo minimalny dopuszczony obrys ma średnicę 17mm. Ale z drugiej strony mogę
manipulować tymi marginesami tylko w zakresie plus/minus 10mm. Standardowa
wewnętrzna średnica wynosi 43mm. Odejmując od tego 10 dostaję 33 mm - czyli za
dużo. Kiedy wpisuję w oknie zmianę większą niż -10mm, program nie reaguje...

Czy istnieje jakaś metoda na obejście tego ograniczenia? Może ktoś z Was
opracował parametry do druku z dowolnego innego programu (np. PhotoShopa).
Przypuszczam, że to ograniczenie jest wyłącznie radosną twórczością autorów CD
Label-Print, a nie ograniczeniem fizycznym.

Pozdrawiam
Grześ Mokrzycki