Re: GF 6800 taktowanie 2D/3D...

Autor: <lev_at_k>
Data: Fri 08 Jul 2005 - 21:54:47 MET DST

Monty wrote:

> teraz moze ktoś mi doradzi co lepiej kupić:
>
> Gainwarda 6800LE za 735zł lub
> Leadteka 6800 za 889zł

Najdroższą która mieści się w limicie jakim możesz wydać na kartę..

> ktorą kartę wybrać ? niby 6800LE da się ustawić na conajmniej 12potoków
> ale czy wtedy to będzie 100% pełny 6800 ?

Jeśli odblokowane potoki i procesory vertex/pixel są faktycznie
nieuszkodzone to architekturę będzie miał identyczną. Pozostaje kwestia
taktowań domyslnych i ew. podatnosci na kręcenie, czyli rodzaju/typu
pamięci na danym egzemplarzu karty..

> pozdro i dzięki
> M.

NP, pozdrawiam