Re: Notebooki 2 modele do wyboru

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Fri 08 Jul 2005 - 20:59:07 MET DST

Markus Sprungk wrote:

> Grafika zintegrowana i do tego 256 MB RAM? Co Ty chcesz z tym robić?
> Zainstalować pod DOS-em program do obsługi warsztatu samochodowego? ;)

Markus,
Nam wszystkim się w głowach poprzewracało ;) pamiętasz jaka była
standardowa pamięć w roku 2000?

A ciut poważniej, tak naprawdę zależy od tego do czego jest to to
potrzebne i jakiego softu używamy. Do celów biurowych to jest
wystarczające. Gdy chcesz się bawić obróbką grafik, filmów zaczyna być
mało, zresztą wtedy nawet 512 MB to mało.

Mam takiego grata, Celeron 366, 256 MB RAM, do internetu, biura jest ok.

A wracając do Acera, zgodzę się że wyposażenie/cena jest super ale
jakość ta mechaniczna jest lichutka.

Pozdr.
Wojtek