Re: Notebooki 2 modele do wyboru

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Fri 08 Jul 2005 - 19:40:49 MET DST

Wojtek napisał(a):

> Pomijam powrónanie, ja mam Aspire 3003WLMi na sempronie.
> Zanim kupisz sprawdź jakie baterie mają poszczególne modele.
> Mój przyszedł z fabryczną baterią 2200 mAh !!! Porażka !!

Dokładnie. Przecierałem oczy ze zdumienia jak świeżo przez całą noc
naładowana bateria wytrzymywała podczas pracy tylko wygaszacza godzinę

Jak oni to pięknie sknocili, tym bardziej, że ten Sempron to przecież
25-cio watowiec

Oczywiście WiFi wyłączone :(

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk