Re: Notebooki 2 modele do wyboru

Autor: Greg <oneill_at_USUNTOkonto.pl>
Data: Fri 08 Jul 2005 - 13:16:53 MET DST

no wiec ja mimo wszystko wybralbym cos bardziej markowego - notebook'i i
tak sa dosc drogie, wiec te 10-15% wiecej nie powinno Ci robic roznicy.
Mnie osobiscie odrzuca od takich wynalazkow jak Aristo,Asus,Maxdata czy
nawet Acer/Fujitsu-Siemens, a strzez sie juz zupelnie przed Actinami :)
Z tych markowych, bardziej 'wypasionych' mozna chyba spokojnie polecic
(512 MB ram + 60 GB HDD + nagrywarka DVD)
co prawda bez WLAN'u ale z tym mozna sobie poradzic, wszystko jest
kwesta ceny :)

A najlepiej pochodzic po sklepach, poogladac i podotykac, pospiech przy
takich zakupach nie jest dobrym doradca.