Re: Notebooki 2 modele do wyboru

Autor: Aras <aras_at_os.pl>
Data: Fri 08 Jul 2005 - 12:37:53 MET DST

> oba to niezla kicha ;)
> tez mi mobilnosc - czas pracy na bateriach - 1,5h ? I tak pewnie zawyzony
:)

> oblookaj :
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=17238
> albo
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=19234
>
> generalnie patrz na wage i czas pracy na bateriach

Moze faktycznie 1,5 godziny to nie zaduzo ale to tez zalezy co jest komu
potrzebne mysle ze tyle mi spokojnie wystarczy.
A te modele do ktorych podpioles linki fakt ze tansze :) ale pozarym nie
spelniaja moich kryteriow malo ramu no (to moze najmniejszy problem), male
dyski oraz brak wifi a na tym mi zalezy bo w firmie mamy na siec
bezprzewodowa.
Mimo to bardzo dzekuje za uwagi i czekam na kolejne
Co wogole myslicie o notebookach acera? slyszalem ze wlasnie w nizszym
przedziale cenowym sa w miare dobre (tzn jakosc/cena)?
Pozdrawiam Arek