karta graficzna - uzywana czy nowa?

Autor: kris <kris_at_rulez.pl>
Data: Fri 08 Jul 2005 - 12:00:39 MET DST

Witam,

Nie owijajac w bawelne... potrzebuje jak najtanszej karty, na ktorej w miare
przyzwoicie bedzie mi chodzil
Unreal Tournament 2004.
Moj komp nie jest juz najnowszy: Duron 1.2GHz, 512RAM, grafika to Riva TNT2.

Mam okazje kupic od kumpla MSI nVIDIA Ti4200 128MB za jakies 150PLN,
oczywiscie karta jest juz po gwarancji i to najwiekszy bol.
Widze ze sa nowe karty juz w cenie ok 200PLN tylko zastanawiam sie czy sa
one lepsze od tej MSI kumpla.

Moze Wy cos polecicie bo ja juz od jakiegos czasu nie sledze rynku grafik.

Pozdrawiam
Kris