Re: Problem z zasilaczem(?)

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Thu 07 Jul 2005 - 21:59:24 MET DST

Dnia Thu, 7 Jul 2005 21:50:30 +0200, robi napisał(a):

> To zasiłki Chieftec, też sie psują? A wszyscy na tej grupie je polecają,

Człowieku, zastanów się co mówisz. Jeżeli ten zasilacz w jednym miejscu
działa a w drugim nie za bardzo, to IMHO zasilacz jest OK i przyczyn należy
szukać gdzie indziej (no, chyba że tn chieftec został podłączony do
mocarnego sprzętu i nie wyrabia)

> taki razie zostaje przy swoim L&C,400W, a juz miałem zmieniać...

Nie zmieniaj tego zasilacza @200W jeżeli nie masz ochoty i trzyma dobrze
napięcie (chociaż L&C jest IMHO nawet gorszy od codegena i bardzo lubi
zabierać w zaświaty rózne elementy kompa). Burn, burn baby :)

GG: 9542153 mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[A64 @3800+] [2x256 MB Hynix] [K8NF-9] [Pentagram QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @570/680 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]