Re: buczenie z line in w laptopie

Autor: komp <przewoz_pw_at_gazeta.pl>
Data: Thu 07 Jul 2005 - 20:26:00 MET DST

> jak drobna brunetka może coś takiego sprawdzić?, nawet młotka nie mam
> domu, jak trzeba to obcasikiem napier...m :-)))) tylko mogę i zrobiłam
> to-ruszam kablami i nic nie trzeszczy bardziej przy tym ruszaniu. no i
> próbowałam inne kable też.
Jak ruszałaś i nic się nie działo, to raczej kable są ok.

> można to
>
> masa wieży? wolto-co? wolta to taki rodzaj obrotu w powietrzu podczas
> robienia fikołka?
[V] - Wolt. Jednostka napięcia elektrycznego :-)
Co do różnicy potencjałów, to u mnie przykładowo wyglądało to tak.
Na kompie teoretyczna masa była na poziomie 20 woltów, a na terminalu Cyfry
chyba z 50 (niebezpieczne) - w stosunku do przewodu neutralnego w gniazdku.
Taka różnica po połączeniu jednym przewodem powodowała różne rzeczy. Na
pierwszy ogień - mała iskra przy połączeniu, potem buczenie. Dziwne,że mi
się karta nie spaliła, ale obecność takiej różnicy napięć stwierdziłem dużo
później niż zgrywałem dźwięk.

Ja tam stawiam na zasilacz laptopa.