Re: W98 a p³yty na P4 ?

Autor: Gokihar <gokihar_at_gazeta.pl>
Data: Thu 07 Jul 2005 - 09:09:41 MET DST

do obs³ugi techmonologii HT na PIV musi chyba byæ win XP pro (2000 pro,
2003) - czyli teoretycznie stracisz czê¶æ mocy.
Inna sprawa, ¿e Athlon 2000+ w domu pracuje mi szybciej (sporo
szybciej)ni¿ P IV 3GHz z HT w pracy ...
je¶li nie u¿ywasz kompa do zadañ extrymalnych (wysokowydajne gry,
kompilatory intela itp) - raczej wybierz Athlona64 - bêdzie taniej i
wydajniej :) (Niby jak masz win98 to te¿ nie wykorzysta 64-ech bitów ale
AMD znacznie lepiej radzi sobie z emulowaniem trybu 32-bit i szkoda kasy
na technologiê która za rok bêdzie zabytkowa - znaczy zwyk³e athlony czy
P IV bez wsparcia 64-bit)

Marek Niedoba napisa³(a):