Re: HP 930C - wypłynięcie tuszu

Autor: PawelG <sp1kgu_at_o2.pl>
Data: Thu 07 Jul 2005 - 06:59:46 MET DST

zch28 napisał(a):

> Sorry że się podepnę.
> Mi ostatnio po prostu z pod drukarki wypłynęła duża plama tuszu.
> Bardzo dziwne.
> Podejżewam że to z tych pozostałości po czyszczeniu głowicy.
> Ale dlaczego nagle ten zaschniety tusz się upłynnił? temperatura? wilgotność
> powietrza, a może faza księżyca? :-)
> Drukarka działa i ma się dobrze
>
> Pozdrawiam
> zch28___wp.pl

TE drukarki z serii 9xx tak mają ( mam ich w firmie z 50 szt.) i z
niewiadomego powodu ze wszystkich się "leje". HP nie potrafiło wyjaśnić
dlaczego twierdzi że to przez tusze nieoryginalne - problem w tym że
kupujemy tylko oryginały. Zresztą zastanawiające jest to, że szybko
przestali tą serię produkować.
Pozdrówka :
PawelG