Re: Pamięć wirtualna

Autor: Jurak <WYWALTOjurak_at_vp.plWYWALTO>
Data: Wed 06 Jul 2005 - 20:44:12 MET DST

> Co jest nie tak z tą pamięcią. Sprawę rozwiąże dołożenie RAMu, czy
> zwiększenie
> partycji systemowej (co nie bardzo mi się widzi bo od nowa wszystko
> instalować...)
> Mógłbym liczyć na jakieś sugestie? Średnio się na tym znam.
> Dzięki serdeczne. Pozdrowienia adekwatne do pogody:)

Ja bym dolozyl 512 MB ramu, majac wtedy 1GB! Swapa ograniczyl tak, ze akt.
mialo by byc 256MB, a max 512 (czyliw ustawieniach przedzial dla swapa 256 -
512)
No i co do miejsca na c... mogles dac troche wieksza partycje, no ale
1. jesli ograniczysz swapa z 768 do 256 minimalnie to 512 MB juz masz wiecej
2. jesli wylaczysz hibernacje, zaoszczedzisz tyle miejsca ile masz aktualnie
ramu (plik hiberfil.sys bodajze, to on zawsze jest takiej wielkosci ile
fizycznego ramu w kompie)
3. pousuwaj stare punkty przywracania systemu , a zostaw ostatni
(oczyszczanie dysku, wiecej opcji i tutaj na samym dole)
4. Wywal tempa
5. jak masz cos jeszcze co uwazasz za zbedne to sie pozbadz i zrobi sie
miejsce na c...

P.S Photoshop ma w ustawieniach takie cos, ala SWAP w windowsie! i tez mozna
zmieniac mu miejsce...