Re: MP3 Player i radio jaki?

Autor: ShadoW <damian_at_-NOSPAM-lezajsk.info>
Data: Wed 06 Jul 2005 - 20:38:50 MET DST

qwerty napisał(a):

> Napisz do nich, że połamała się klapka, to ci przywiozą nową. Mi
> ściągali z Irlandii. Czekałem tydzień. ;]

Potwierdzam. :] U mnie coś nie tak się zaczęło dziać z wyświetlaczem na
moje oko, tak jakby lekko ktoś przyciskał ekranik od kalkualtora podobny
efekt. Wysłałem na Polski adres, a za tydzień przyszła mi nóweczka
prosto z Irlandii:). Takie traktowanie klienta to ja lubie. :)

P.S. Piszcie na support ze strony Creative, jak wam się coś popsuje.