HDD >137GB

Autor: Jurak <WYWALTOjurak_at_vp.plWYWALTO>
Data: Tue 05 Jul 2005 - 19:30:15 MET DST

Witam! Mam pewne pytanko! Chodzi o to, czy jeżeli producent mojej płyty
wydał bios ktory obsluguje dyski pojemnosci 160GB, to czy to oznacza że
równie dobrze pójdą na tej płycie dowolne HDD większe od 137GB (bo takie
jest podobno ograniczenie, nastepne to 144PB) czy tylko i wylacznie
maxymalnie wykryje mi 160GB ?
Plyta to Msi K7T266 Pro2 z najnowszym biosem v3.7, producent wprowadzil
obsluge dyskow od wersji 3.6! Wiec czy jest szansa, ze skoro 160GB pojedzie,
to pojedzie np 200GB dysk... bo taki by mnie interesował!
W google niestety nie znalazlem satysfakconujacej odpowiedzi! Jesli gdzies
ona tam lezy dokladnie rozpisana, to prosił bym aby podać linka!

Z gory dziekuje za odpowiedz,
pozdrawiam, Jurak