Jaka płyta pod AMD 64? (do serwera)

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Tue 05 Jul 2005 - 14:12:17 MET DST

Jaką płytę możecie mi polecić pod AMD 64? Reszta sprzetu jest już w zasadzie
wybrana, mam dylemat tylko jeśli chodzi o płytę. Wymagania:

- Zastosowanie -- serwer hostinginowy (apache, mysql, php, ale też
tymczasowo poczta itd.)
- Cena nie jest zbyt wazna, chociaż ucieszyłbym się gdyby płyta nie była
dużo droższa niż 500 zł (dużo droższa to np. dwa razy droższa).
- Musi być markowa, stabilna, wydajna
- Będzie na niej prawdopodobnie Athlon 64 3000+ (ew. lepszy, jeśli przez
najbliższe parę tygodni stanieją), 2x1 GB pamięci
- Chciałbym zintegrowaną grafikę i LAN (najlepiej 1 gigabit) a także SATA
- Musi sobie generalnie dobrze radzić z dużą ilością ramu, kilkoma dyskami i
ogólnie dużym obciążeniem

Z góry dzięki za odpowiedzi

--
Notebook Dell Latitude za 799 zł oraz inny sprzęt...
http://www.neas.pl/sprzedam