Re: laptop o 3kPLN

Autor: Neas <neas_at_neas.invalid>
Data: Tue 05 Jul 2005 - 13:08:00 MET DST

rafalw pisze:

> dysk wielki mnie nie interesuje, nagrywarka DVD tez niekoniecznie
> RAM owszem, tesrednie i niskie pĂłlki nie maja w zestawie systemu czesto

Opłaca się dokupić RAM osobno (tylko sprawdź, czy gwarancja pozwala
dołożyć), podobnie dysk -- wyjdzie znacznie taniej. 40 GB vs. 60 GB to
jakieś 100 zł różnicy, 256 MB RAM DDR SODIMM to też jakieś 100 zł, a zobacz
ile liczą sobie za to w gotowych laptopach, szczególnie tych bardziej
markowych...

--
Notebook Dell Latitude za 799 zł oraz inny sprzęt...
http://www.neas.pl/sprzedam