Pliki pobrane przez Mozile Firefox - nie do usunięcia

Autor: Marcin Marcin <marban.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 04 Jul 2005 - 23:28:18 MET DST

Hej,
Mam mały problem.
Sciągałem z netu instalki skype'a i jakiegos programu do obróbki foto
zrobionego przez google. Użyłem Mozila. Przerwałem siąganie plików - zostały
na pulpicie. Potem pobrałem je jescze raz, ale już powstały nowe pliki, a
porgrmay się poprawnie zaistalowały .
Pliki mają 0 Kb i za cholerę nie moge ich usunąć.
Błedów na HDD nie ma. Defragmentacja nic nie dała. Opalenie Wion XP Pro w
wersji awaryjnej tez nic.
Komunikat to coś w stylu:
Plik jest używany przez inny progrma lubo osobę....

Jakiś pomysł jak je wywalić (chociaż z pulpitu - bo miejeca mi zajmują)
Nie można zmienic rozszerzenia ani ich prznieść do innego folderu.

Dzięki wielkie
Marcin