Błąd systemowy przy próbie drukowania - wcześniej tego nie było!

Autor: Adrian <nqevnaar54_at_cbpmgn.barg.cy>
Data: Mon 04 Jul 2005 - 18:52:00 MET DST

Witam!
Mam problem - przy próbie drukowania (system Windows XP ServicePack2)
wyświetla się komunikat o 'Błędzie systemowym' (trochę to lakoniczne, ale
tylko tyle się wyświetla!). Problem pojawił się po 'przeprowadzce' z
kompem - ponieważ nie mam teraz stałego łącza, zainstalowałem modem. Po
podłączeniu modem (wewnętrzny Win'modem') nie działał, trzeba było wyłączyć
port równoległy (drukarka jest na USB) i wtedy ruszył.
Próbowałem włączyć ponownie port równoległy (jakby to miało jakiś wpływ) ale
nic nie działa. Podejrzewam że komputer ma jakiś problem z przydzieleniem
zasobów, skoro dopiero po wyłączeniu LPT modem ruszył.
Naprawdę jedyna zmiana w kompie (oprócz geograficznej!) to podłączenie
modemu, nie wiem co z tym fantem zrobić

Pozdrawiam!
Adrian