Re: sprawdzenie zamówionego towaru

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Mon 04 Jul 2005 - 14:34:31 MET DST
Message-ID: <z4lq9ol0ce0g.2e9m7rxhdlde$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

On Mon, 4 Jul 2005 12:30:34 +0000 (UTC), T.N. wrote:

> Jak właściwie
> powinno wyglądać sprawdzenie towaru przy odbiorze - czy tylko od
> zewnątrz tzn. brak uszkodzeń, zarysowań itp. czy jeszcze mam podłączać
> do komputera i sprawdzać czy nie ma jakichś ewidentnych wad obrazu
> (zanim kurier odjedzie)?

Wystarczy obejrzenie czy opakowanie nie jest uszkodzone. Jeśli jest -
odmawiasz przyjęcia. Jeśli nie jest, a towar nie działa - załatwiasz to ze
sprzedawcą.

-- 
| MadMan | MSI KT6-Delta +Duron 1,6@2 GHz FSB200 +512 MB PC3200   |
| Samsung SyncMaster 755DF +Pentagram Freezone QC-92CU +HP DJ5150 |
| WD80GB +Toshiba SD-M1712 +NEC ND-3500AG +Tagan TG330-U1         |
| Sapphire Radeon 9550 250/200 @ 400/250 +Zalman ZM80C-HP         |
Received on Mon Jul 4 14:35:22 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 04 Jul 2005 - 14:51:03 MET DST