Re: Problem tylko nie wiem czy win czy hdd ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 04 Jul 2005 - 02:00:58 MET DST

Użytkownik "Tauzens" <gnhmra2001@barg.cy> napisał w wiadomości
news:da9scg$90d$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości
>
> Tak wiem na usprawiedliwienie powiem jestem dyslektykiem :)

Cóż, ostatnio niezwykle modna jest ta przypadłość... w podlaskiem
podobno 30% uczniów posiada stosowne zaświadczenia ;->.

> Pozatym prosilem o pomoc a nie o kometaz na temat mojej pisowni :)
> Pozdrowienia :)

No co tu z Tobą zrobić... to jest problem w zasadzie problem na styku
sprzętu i oprogramowania. Na początek spróbuj przetestować pamięć RAM,
np. programikiem MemTest86 http://www.memtest86.org , i to długo.
Zajrzyj też do Dziennika zdarzeń, czy nie ma komunikatów o błędach w
dostępie do dysku. Zdiagnozuj dysk programikiem pobranym ze strony
jego producenta. Zmień zasilacz albo zmniejsz jego obciążenie i
sprawdź efekty. Zmień tasiemkę do dysku i podepnij dysk na niej jako
single. Odepnij nagrywarkę/DVD/etc. Wyjmij niestandardowe karty typu
karta TV. Wreszcie updatuj BIOS i sterowniki dysku. A jak nic nie
pomoże - wyłącz cache zapisu we właściwościach dysku w systemie.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/