Re: Zestaw do 2500 zl.

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Sun 03 Jul 2005 - 20:38:43 MET DST

Dnia Sun, 3 Jul 2005 16:05:34 +0200, bibosz napisał(a):

> Z pewnoscia masz racje, ale przegladam cenniki i sklepy komputerowe online
> i nie widze nigdzie Athlona 64 3000 w wersji OEM :(

Ślepy?
http://sklep.benchmark.pl/pelny_18652.html
http://www.esc.pl/product_info.php?cPath=116_197&products_id=1406 (tylko
539 zł i dodatkowo można sobie wybrać egzemplarz z 17 tygodnia :)

Dalej już mi się nie chce szukać

> Rzeczywiscie to bedzie lepszy wybor, za mniejsza cene moge miec pamieci CL
> 2,5 a nie 3,0

Kingmax ma Cl 2.5 a zazwyczaj chodzi bezproblemowo na CL 2

>tylko nie ma ich w cenniku sklepu, w ktorym
> najprawdopodobniej kupie komputer.

Niech sprowadzają. Jak im zależy na klincie to sprowadzą, a jak nie to
zawsze można znaleźć sklep który to uczyni.

Nie mam pojęcia.

GG: 9542153 mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[A64 @3800+] [2x256 MB Hynix] [K8NF-9] [Pentagram QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @570/680 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]