Re: Zestaw do 2500 zl.

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Sun 03 Jul 2005 - 20:25:35 MET DST

Dnia Sun, 3 Jul 2005 17:39:56 +0200, Czajson napisał(a):

> Gadasz z deka bez sensu. Kto powiedział, że ten Igloo ma czujnik
> temperatury?

Nikt nie powiedział

> To jest wiatrak stałoobrotowy, więc nie rozumiem dlaczego
> miałby się kręcić szybciej.

A kto powiedział, że ten wiatrak wydaje hałas rzędu 20 dB? Wierzysz
producentowi? Bo mi się jakoś nie wydaje żeby dlacialtech zaczął robić
bardzo ciche coolery. 2000RPM to na pewno będzie więcej niż tylko 20 dB

> Co do wydajności to nie przesadzaj bo A64 są
> bardzo udaną konstrukcją i wydzielają mało ciepła. Mniej niż AXP.

Wiem że A64 wytwarza mało ciepła, ale takie aluminiowe konstrukcje pewnie
nie schłodzą A64 poniżej 50 stopni, co jest wartością dosyć dużą. O
podkręcaniu takiego procesora nie ma mowy (a nie po to kupuje się Venice
żeby go trzymać na wartościach nominalnych)

GG: 9542153 mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[A64 @3800+] [2x256 MB Hynix] [K8NF-9] [Pentagram QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @570/680 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]