Re: Zestaw do 2500 zl.

Autor: <lev_at_k>
Data: Sun 03 Jul 2005 - 19:07:28 MET DST

Proximus wrote:

> Zauważ, że BOXowe AMD mają trzy letnią gwarancję. Wersja OEM ma tylko
> roczną...
> Wg mnie lepiej wziąć procek BOX + dodatkowy wentylek.

A tak z ciekawości - padł Ci kiedyś procek w przeciągu pierwszych 3 lat? ;-)

BTW - oczywiście nie mówimy tu o uszkodzeniach mechanicznych typu np.
znaczne ukruszenia rdzenia majace wplyw na pracę CPU czy spalenie będące
wynikiem niedostatecznego chłodzenia, bo one i tak nie podlegają żadnej
gwarancji..

Pozdrawiam