Re: GA-K8N Ulltra-9+ Samsung HD120IJ

Autor: mdrok <brak_at_adresu.pl>
Data: Sun 03 Jul 2005 - 19:00:57 MET DST

Użytkownik "Czajson" <private@exit.pl> napisał w wiadomości
news:da930r$iqh$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Bernard" <bernard@earth.net> napisał w wiadomości

> Ja to nazywam kupowaniem kota w worku. Nie wiem jak można kupować płytę za
> 450-500pln i nawet nie sprawdzić w co jest wyposażona. A tu jak byk nawet
> patrząc na płytę widać który kontroler to SATA-II ;)
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=16795

Już sobie poradziłem i to już przed Waszymi końśliwymi uwagami :)
Wiem co kupowałem z tym, że właśnie to instrukcja mnie zmyliła a dokładnie
strona 6 i oznaczenia
na mobo gdzie wtyczki przy kontrolerze SIL są oznaczone SATA II a przy nforc
SATA I. Na stone 7 nie
zwracałem za bardzo uwagi :). Grunt to, że już chodzi. Jeszcze tylko pytanko
mam czy przy SATA II powinien być inny tryb
podany niż UDMA 6? System i AIDA podaje UDMA 6/ATA 133.

Dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam.