Re: dobry zestaw do multimediow, bez gier

Autor: flowerhead <blah_at_blah.blah.com>
Data: Sun 03 Jul 2005 - 18:09:43 MET DST

On Sat, 2 Jul 2005 23:10:24 +0200, "Czajson" <private@exit.pl> wrote:

>Abit NF7 jak sama cyfra na koncu wskazuje nie jest pod procesory 64-bitowe.
>Jest na K7 czyli AthlonXP, Sempron, Duron. Zintegrowana grafike ma tylko
>NF7-G, zreszta bardzo cienka i niegodna uwagi. Najlepsze modele z rodziny to
>NF7-S i SL. Oba posiadaja wbudowany dzwiek SoundStorm.

rozumiem ze te dwa modele posiadaja tez fireware?
Jaka grafike moglbys polecic do ktorejs z nich? do multimediow chyba
wystarcza te najtansze? z drugiej strony nie chcialbym zaplacic za
jakis bubel, nawet jesli by wystarczal. ostatnio standardem byl afair
geforce 5200, jak jest teraz?

>Sa kompatybilne z 32bit podobnie jak systemy 64bit. Jak wspomnialem
>wczesniej nie na tej plycie.

a ja juz zdazylem wyczytac ze czesc starych aplikacji nie dziala.
wole nie ryzykowac, chyba ze mnie przekonasz :)

>buhahhaha
>Tyle moge powiedziec. I zeby zaden cwaniaczek nie napisal, ze ostatnie
>modele sa przyzwoite dodam tyle: kolega ostatnio odebral najnowszy model
>1693s za nieprawidlowo funkcjonujacy naped DVD+/-RW 4x i co? Nie dalo sie
>nim odczytac zadnej plyty. Co ciekawsze sam nagral plyte DVD-R ale odczytac
>juz jej nie potrafil. Przypadek? Jak ktos lubi loterie - prosze bardzo, brac
>Liteony i nie plakac na grupie tylko sie w kosciele modlic, zeby sie
>poprawilo ;p

a wiec wszystko tylko nie liteon? bo dylemat pozostal :)
do lg jestem zrazony, pozostaje cos jeszcze godnego uwagi i nie w
cenie plextorow?

>A widziales gdzies nowego Topowera o mocy mniejszej niz 350W?

narazie pytam zeby nie bladzic, dzieki za info :)