Re: Zestaw do 2500 zl.

Autor: KoRnik <such666_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 03 Jul 2005 - 14:28:13 MET DST

> Mocarny sprzęt? Nie rozśmieszaj mnie. Taki komp ciągnie w stresie nieco
> ponad 200W. Modecom 300GT będzie miał spory zapas.

nie uzylem slowa mocarny, ale slaby to napewno nie bedzie, no ale nie moj
komp, ja tam mam chifteca 360w, niech ci bedzie ,ze ten zasilacz da rade.

> Za dwa lata na S939 wsadzisz dwurdzeniowca lub zostaniesz przy mocno
> kręconym Venice (2.8-3 GHz), a na socket 754 tego nie będzie.

no to sie zgadza, ale jak sie ma tyle kasy , zeby kupic 939 i reszte
odpowiednia, jak ma byc dorby komp za 2500zl to lepiej kupic grafike kosztem
procka, zgadza sie?

> Chyba się nie orientujesz, ale największy wpływ na gry ma karta graficzna.
> Procesor już nie jest taki ważny. Poza tym Venice 2.8 GHz na pewno się nie
> zestarzeje w ciągu 2 lat (że o dwurdzeniowcach nie wspomnę)

poczytaj sobie co pisze w innych moich postach w tym temacie, bo wlasnie tam
pisze, ze jak ktos chce w ry grac to lepiej kupic lepsza grafike, czytaj ze
zrozumieniem

> Jaka słaba reszta? Co tu masz słabego?

> Nie masz racji. 15-20% różnicy na korzyść A64 to nie jest niewielka
> różnica.

wymiana bartka 2800+ na a63 3000+ 939 razem oczywiscie z plytami glownymi, z
4200 na 4300, to nie sa dane wyssane z palca, ale prawdziwe dla mojego
kompa, jak masz tutaj 15-20% roznicy to gratuluje znajomosci
matematyki.chodzi oczywiscie o roznice w grach, bo o tej ja pisze

> Bardzo się cieszę, że lubisz grać w 3D smarka. Teraz radzę odpalić jakąś
> gierkę i na pewno poczujesz różnicę.

a myslisz , ze nie odpalilem? minimalna roznica jest, ale zaloze sie, ze
byla by wieksza, gdybym zamiast procka i plyty wymienil grafike z 9600xt na
6600gt, gdzie by byla bardziej zauwazalna roznica, bo wedlug tego co tak
bronisz to po wymianie procka, a wedlug mnie to po zmianie grafiki