Re: Tanie glosniki 5.1 - jakie?

Autor: PSYLO <psylo.to.wycinamy_at_o2.pl>
Data: Sat 02 Jul 2005 - 23:29:51 MET DST

Chichotek napisał(a):
> Zdecydowanie Logitecha. Ostatnio w firmie testowaliśmy je razem z P5800 i
> logitechy brzmiały zdecydowanie lepiej,

IMO kwestia gustu. Jak dla mnie zbytnio "dudniące", bez czystego basu
(chociaż P5800 też cudowne nie są)

> no i wyglądaja lepiej co nie
> przeszkadza :))

Kwestia gustu. Jak dla mnie to Creative o niebo lepsze z wyglądu. :)

No i warto wspomnieć o tym, że Logitech ma tragicznie kable - dla wielu
to ważne.

Nie zmienia to faktu, że kupując głośniki tej klasy, wybierać można
praktycznie spośród tylko tych dwóch właśnie firm - Creative i Logitech.

--
Psylo