Jak odzyskać partycję ?

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Sat 02 Jul 2005 - 22:56:25 MET DST

Cześć

Wiem że było wiele razy, ale moje pytanie brzmi - jak to zrobić NORMALNIE ?
Tzn. : do tej pory używałem PM7 - skasowaną partycję po prostu poddawało się
operacji "Undelete", 2-3 minutki i po sprawie, odzyskana. A teraz wywaliłem
partycję, którą jednak chcę odzyskać. Niestety miała 2 błędy logiczne, nie
scandiskowałem jej bo sądziłem że nie będzie mi już potrzebna. A niestety PM
przy undeletowaniu bada spójność i jak natrafi na błędy to przerywa. Więc
trzeba się posłużyć innymi programami. Zainstalowałem ich 7 (siedem) i
wszystkie są jakieś dziwne. Niby coś tam znajdują, ale jak już się pokazuje
"Progress bar" to czas przewidywanej operacji to ileś godzin. Nie wiem co
one w tym czasie robią skoro PM-owi zajmowało to chwilę. Jedyny sensowny
program jaki znalazł to co trzeba i zdajsie że działa normalnie to Active
partition recovery, ale niestety to tylko wersja demo.