Jaki program do katalogowania plików z płyt CD / DVD?

Autor: Tomasz H. <priv.tomasz.h_at_interia.pl>
Data: Sat 02 Jul 2005 - 19:35:16 MET DST

Witam,

Poszukuję dobrego i sprawdzonego programu, którym mógłbym zeskanować drzewa
katalogów i nazwy plików z płyt CD i DVD, a potem wyszukiwać dowolne pliki
po nazwie. Wiem, że jest tego sporo w necie i wystarczy pogooglać, ale już
się zdecydowałem na jeden z takich programów i okazało się, że jest
niedopracowany i przy przeszukiwaniu zbyt dużego katalogu wiesza się.
Zmarnowałem dzień na katalogowaniu płyt, żeby się o tym przekonać.

Będę zobowiązany za propozycje sprawdzonych narzędzi i lokalizacje gdzie w
necie można je znaleźć.

Pozdrawia:
Tomasz H.
priv.tomasz.h@interia.pl