Re: dobry zestaw do multimediow, bez gier

Autor: Brodi <madmax81_at__dsd_interia.pl>
Data: Sat 02 Jul 2005 - 17:36:18 MET DST

> byle tylko dzialalo. Do tego najlepiej zintegrowana grafika, to samo
ostatnie co pamietam ze zintegrowana grafa to NF2 z GF4, a z NF3 nic nie
trafilem bo nic nie szukalem, ale polecam MSI :)

> Czy zestawy z 64bitowymi procami sa w jakis sposob niekompatybilne
> wstecz? nie doszukalem sie na grupie jednoznacznej opinii co do tego
> czy warto. moze jakies za i przeciw? :)
winme na tym nie zainstaliowalem, duzo starszych gier nie chodzi, poza tym i
duza cena wszystko OK

> do tego hdd samsunga, 1giga ramu.
WD jak juz cos :)

> Nie wiem czym to zasilic, 300W chyba bedzie wystarczajaco bezpieczne i
przynajmniej 350 W dla swietego spokoju, albo z drozszej pólki 300 W