gainward 5600 problem

Autor: Yemu <yemu_at_nospam123.gazeta.pl>
Data: Sat 02 Jul 2005 - 15:40:21 MET DST

witam
kupilem sobie karte gainward fx5600 ultra i mam z nia problem. obraz przy
przewijaniu okienka (np. w przegladarce) rozmazuje sie i pojawiaja sie
losowo kolorowe piksele, sprawiajace ze wszystko staje sie nieczytelne. czy
wskazuje to jasno na uszkodzenie karty czy istnieje jakas inna mozliwosc
powstawania takiej usterki. problem nie jest raczej zwiazany z driverami,
bo to samo dzieje sie w linuksie i win2000. aha drivery to nvidia v77.72,
plyta glowna ecs k7s5a. bardzo prosze o pomoc, chce upewnic sie ze to na
100% karta zanim pojde ja reklamowac, niestety na razie nie mam mozliwosci
wsadzenia jej do innego komputera.dodam jeszcze ze wszystko smiga swietnie
na mojej starej karcie czyli geforce 2mx asusa.
z gory dziekuje za pomoc