Re: Routerek do domciu

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 02 Jul 2005 - 13:22:10 MET DST

Użytkownik "Kokos" <kogz@[SPAM]epf.pl> napisał w wiadomości
news:da5p9a$bmh$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ludzie... Weźcie mnie potraktujcie poważnie. Ja się pytam
> generalnie o to czy jest możliwość/czy są takie przypadki, a
> jeśli tak to jakie, że do routerka podczepia się dysk i za pomocą
> np zmodyfikowanego firmeware'u można uruchomić klienta bittorrent
> czy jakąś inną pobierałkę. Nie wymądrzajcie się tylko
> odpowiedzcie rzeczowo... :/

Wynalazki typu router w wejściem USB do podpięcia dysku twardego to ja
jeszcze widziałem. Ale takiego routera, który miałby możliwość
uruchomienia ptp w sobie to chyba nie ma. Niemniej wszystko jest
możliwe biorąc pod uwagę, że większość routerów sprzętowych działa na
zmodyfikowej i okrojonej wersji jakiegoś linuksa. Kto wie, może kiedyś
ktoś wypusci na rynek takie urządzenie ;-).

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/