Re: Fortron czy Topower? ktory cichy?

Autor: Starfire <starfire_at_poczta.fm>
Data: Sat 02 Jul 2005 - 00:06:48 MET DST

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:da3udq$5ta$1@news.wp.pl...
> Użytkownik "Starfire" <starfire@poczta.fm> napisał w wiadomości

> Zastanów się nad topower P5 400W. :] Mam taki i mogę polecić. :] Jak
> pobiera ciepło z procesora (odległość 3-5 mm) o temp 50*C to po kilku
> godzinach słychać cichutki szum powietrza. Jak zwiększyłem odległość to
> nie było nic słychać. :]

Pamietajcie ze w nocy slychac duzooo wiecej.
w dzien nie slychac a w nocy moj fortron troche szumi i "faluje" takie
dziwne dzwieki ultradzwieki lekkie;)

WYbor miedzy :
Topower 350W P5 czy Tagan 330W - PFC ?? ktory cichszy i spowoduje mniejszy
wzrost temp w obudowie? ;)

by wiem ze tagan ma wentylki rownolegle.. wiec procka bedzie gorzej chlodzic