Re: UPS - jeden duzy, czy kilka malych

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Fri 01 Jul 2005 - 22:06:19 MET DST

On Fri, 01 Jul 2005 19:22:29 +0200, badworm wrote:

> A masz przycisk odcinający zasilanie od monitora czy tylko wyłączający
> go "na miękko"? Jeśli to pierwsze to jest to co najmniej dziwne - to tak
> jak byś po prostu wyjął wtyczkę z gniazda i też by generował impuls
> prądu.

Nie wiem dokładnie jak to jest, ale przycisk mam "mechaniczny" - wyraźnie
czuć przeskok z włączonego na wyłączony. Inaczej jest np. w monitorach CTX
czy inne Hyundai - tam przyciski są takie jak w myszkach :-)

> Poza tym ten impuls przy wyłączaniu na pewno nie ma tak dużej
> wartości jak przy włączaniu, gdy działa degauss i ładują się
> kondensatory w zasilaczu.

Ale jednak...

> Impuls przy włączaniu widać chociażby po
> żarówkach podłączonych do tego samego gniazda(obwodu) co monitor.

U mnie nie bardzo to widać - wszystkie w pokoju mam energooszczędne.

--
| MadMan | MSI KT6-Delta +Duron 1,6@2 GHz FSB200 +512 MB PC3200   |
| Samsung SyncMaster 755DF +Pentagram Freezone QC-92CU +HP DJ5150 |