Re: Komp/WinXP nie radzi sobie z urzadzeniem typu HighSpeed USB.

Autor: dot <grendot_at_wp.pl>
Data: Fri 01 Jul 2005 - 20:26:31 MET DST

Jacek Grotnik napisał(a):
> Witam.
>
> Po podlaczeniu urzadzenia do laptopa Aristo Optima zglasza sie
> komunikat:
>
> "A high-speed USB unit is plugged in to a low-speed USB hub. Click
> this window to get help solving the problem."
>
> Komp ma 2 porty USB (SIS7001), WinXP Pro z SP2 i wszystkimi
> poprawkami.

Na obu portach ten sam komunikat? (tak mi sie wymknelo)

> Czy to kwestia programowa (sterowniki), czy moze po prostu komp nie
> zostal wyposazony w odpowiedni sprzet?

Nie latwiej bylo by sprawdzic w instrukcji plyty glownej jakiego typu
masz porty USB?
Jak tam aktualnienie sterownikow na stronie producenta?
Moze jeszcze w BIOSie sprawdzic ustawienia USB (m.in. legacy jest auto?)

maly help: http://usbman.com/Guides/SiS%20USB%20Tips%20and%20Tricks.htm

--
dot