Re: Barebone i CE

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Fri 01 Jul 2005 - 19:31:47 MET DST

R.A.D.U.S. napisał(a):
> moj producent barebone dal mi standardowe badania na kilka konfiguracji,
> wiec komputer jest zbadany jako tako ...

Ze względu na możliwe rozbieżności pomiędzy kolejnymi egzemplarzami tej
samej karty(chociażby ze względu np. na nowy firmware) powinno się
testować pod kątem CE każdy kierowany do sprzedaży egzemplarz komputera
więc papierki dostarczane przez producenta barebone obejmują tylko to,
co on sam dostarcza.

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
GG# 2400455 ICQ# 320399066