overclock i problem z dzwiekiem

Autor: Tomek <123_tomek_at_wp.pl>
Data: Fri 01 Jul 2005 - 12:40:04 MET DST

Witam!
Podkrecilem na magistrali procka (ze 100 na 115) wszystko ladnie dziala poza
dzwiekiem (na plycie) - mam komunikat "Bad DirectSound driver. Please
install proper drivers or select another device in configuration. Error
code: 88780078"
Zanim sie zorientowalem ze ten dzwiek nie dziala od krecenia to wyprobowalem
wszelkie dostepne sterowniki, zainstalowalem najnowsze directx ale nic nie
pomoglo. Jak przekrecilem plyte na 100 to dzwiek dziala.
Moja plyta to DFI NB70-SC - zalezy mi na tym podkreceniu ale tez nie chce
rezygnowac z dzwieku ale krecenie mnoznikiem nie dziala. Mozna w jakis
sposob obnizyc zegar dla samej karty dzwiekowej ktora jest zintegrowana z
plyta?
Pozdrawiam
        TOmek