Re: mysz A4tech RBW-5 (Outlook 8K)

Autor: Maxy <dmalWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 01 Jul 2005 - 12:25:50 MET DST

Witam,

> Ja mam dokladnie to samo. Pomaga po prostu nie ruszac nic myszka ani nic nie
> wciskac przez jakies 15 sekund. Sam nie wiem czy to reklamowac??

Wymienilem drugi egzemplarz na trzeci... bez zmian, a nawet gorzej, teraz zdarza
sie, ze kursor biega po ekranie, a myszka sama sobie klika. Wiec to by bylo na
tyle w zwiazku z ta myszka i chyba cala firma A4tech (chociaz ich myszki kulkowe
byly calkiem niezle), oddaje sprzet do sklepu i odbieram kaske...

Moze ma ktos pomysl jaka myszke radiowa kupic, by dzialala bez problemu pod Win98?

pozdrawiam
Darek