Re: dzwieki z plyty glownej przy scrollowaniu??

Autor: Marcin Dybowski <mdrok.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 01 Jul 2005 - 11:54:31 MET DST

Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał(a):

> Pewnie cewki stabilizatora napięcia drżą. Zjawisko występuje
> przy skokowych zmianach obciążenia procesora.
>
> Spróbuj obciążyć procesor na 100% (np. Prime95) -- efekt
> powinien ustąpić.

Właśnie zauważyłem, że jak wychodzę z jakiejś gierki o efekt ustępuję na pewną
chwilę. Podobny problem znalazłem w wiadomości
<uVkla.153430$fH1.1373110@news.chello.at>. A czy to drżenie cewki
stabilizatora jest niebezpieczne dla płyty głównej? Czy oznacza, że jest
uszkodzona? Da się jakoś domowymi sposobami to zamaskować/naprawić :)? Nie
chce mi się odsyłać płyty głównej bo zamawiałem w sklepie internetowym.

Pozdrawiam