Poszukuje wynalazku...

Autor: Paweł Skocz <pawel_at_czelusc.tbg.net.pl>
Data: Fri 01 Jul 2005 - 07:47:22 MET DST

Witam!
Szukam przejsciowki/konwertera ktory umożliwi mi korzystanie z kart PCMCIA
na komputerze nie wyposazonym w to gniazdo.
Co najzabawniejsze jest to notebook! Mam w nim dwa gniazda USB a nie mam
PCMCIA, wiec szukam czegos co umozliwi mi korzystanie z technologi EDGE
poprzez USB.
Wiem, ze sa takie urzadzenia, gdyz obdzwonilem kilkanascie polskich sklepow
komputerowych znalezionych na googlach i sprzedawcy potwierdzali ze widzieli
takie urzadzenia, lecz sa one rzadkoscia.
Prosze bardzo o pomoc, bardzo mi na tym zalezy.

PS. Nie bede tu wchodzil przez weekend, bo wyjezdzam.

--
Pozdrawiam, Paweł Skocz
pawel [maupa] czelusc.tbg.net.pl