Jak odczytać konfigurację sprzetową ...

Autor: Marsjusz <marsjusz_at_op.pl>
Data: Thu 30 Jun 2005 - 23:05:30 MET DST

Witajcie

Mam nietypowy problem, kupilem laptopa (staruszka)
Na obudowie ma napisane ACTINA, ale bez zadnego symbolu.
Na spodzie obudowy model 7068, ale Actina nie ma takich modeli.
Actina w ogole nie robi swoich notebookow, tylko laduje do obudowy jakąś
chinszczyznę.
Komp jest z Win98, ale bez zainstalowanych sterownikow
No i mam problem.
Nie wiem jakie sterowniki zainstalować. Wiem tylko ze jest na chipsecie
VIA, bo to system sam znalazl, a co z resztą

Czy jest jakiś soft, ktory podpowie mi jaka jest k.sieciowa
jaki chipset muzy, vga itp ??

Pozdrawiam
Marsjusz