audigy i spolka

Autor: Piotr M. <michu_at_serwer.pocztowy.pl>
Data: Thu 30 Jun 2005 - 22:30:57 MET DST

Witam
Mam prośbę: czy mógłby mi ktoś nakreślić sytuacje z kartami audigy,
audigy 2. Chodzi mi o to, że jest wiele wersji (np. ZS,LS,EX ), a ja nie
mam pojęcia ktore sa lepsze, a ktore gorsze.
  A poza tym zastanawiam się czy potrzebuję takiej karty. Posiadam b.
dobrej jakości wzmacniacz z technicsa (coprawda 4 letni) oraz 2x100WATT
tez technicsa. Nie robie na komputerze z dzwiekiem nic oprocz sluchania
muzyki,grania itp. Czy usłysze róznice pomiedzy live (mam teraz) a
audigy, lub audigy - audigy2? Co proponujecie?
Pozdrawiam