Re: Mój Tuner TV mnie kopie:)

Autor: Sławek <noorder_at_wp.pl>
Data: Thu 30 Jun 2005 - 19:38:55 MET DST

Włodzimierz Wojtiuk <wwojtiu| napisał(a):
> Użytkownik "Sławek" <noorder@wp.pl> napisał w wiadomości
> (ciaap)

> Ha!
> to może być gniazdo w obudowie takiej jak rozgałęźnik, i z radiowego wyjścia
> sygnał bierzesz ;)
> nacisnij tego "speca"
> i to co już wspomniane zostało - izolacja galwaniczna
> Włodek

Nie, no mam podłączone pod gniazdko dla TV nie dla radia:) Tyle to już
sprawdziłem. A fachowiec mi taki przyjechał co podłączył swój kabel na
telewizorze zrobiło się troche lepiej (ale też nie kryształ, na
niektórych kanałach lekka kaszka lyb smugi) powiedział, ze drugi
odbiornik go nie interesuje, że tak ma być i oględnie, że ma to gdzieś.
No burak. Zresztą podłączyłem tuner bezpośrednio bez rozgałeźnika i też
obraz nie jest kryształ:( Tak się zastanawiam czy są jakieś normy na moc
sygnału w telewizji kablowej. Może ktoś z grupowiczów je zna to byłbym
wdzięczny. Za takie chamstwo chętnie bym ich pojechał a przy okazji może
i poprawił sobie odbiór:)
A o co chodzi z tą izolacją galwaniczną?

pozdrawiam
Sławek