Recenzja konfiguracji

Autor: Dragunov <x_at_x.ru>
Data: Thu 30 Jun 2005 - 17:59:51 MET DST

Witam

Planuję sobie konfigurację komputera do pracy, docelowo to ma kosztować
1500. Wybierając komponenty kieruję się tym, aby były porządnych
producentów (w miare pojęcie względne, ale powiedzmy, że oznacza "nie
dla taniego chłamu"). Wybierałem wg cennika jednego z wrocławskich
sklepów, do którego mam w miarę zaufanie.
Jako że ten komputer jest obliczony na to, że nie dostanę więcej
pieniędzy przez najbliższe lata, więc postanowiłem zapewnić aby był jak
najdłużej na czasie nie świrując z komponentami. Bardziej chodziło mi o
technologie. Dlatego wybrałem tanią płytę z PCI-X i najtańszy procesor
64bit.
Wydajność nie jest kluczową sprawą, ale przewiduję na tym systemie
prowadzić obliczenia inżynierskie; OpenGL przyda się przy pre- i
postprocesingu modeli 3D

Athlon 64 BOX 2800+ S754
Soltek SL-NF4-754RL
2x512MB RAM (najpewniej Kingston ale się nie upieram)
Abit Radeon RX300SE
Ile mniej więcej będzie to razem mocy pobierać?

Huntkey HK-400AP.
Plus blacha Xpower 3346 (elegancka, choć planuje zobaczyć wykończenie w
sklepie, no i nie wiem czy płyta się zmieści

Pozdrawiam