LCD z matrycą PVA czy TN ?

Autor: Arek <guardusers_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 30 Jun 2005 - 14:28:07 MET DST

Witam wszystkich!

Planuję w najbliższym czasie zakup LCD, ale nie mogę się zdecydować z
jaką matrycą. Jestem programistą i monitora potrzebuje do edycji kodu,
tworzenia interfejsów, stron internetowych, surfowania po internecie
oraz do oglądania filmów (w gry raczej nie gram). Na kupno chcę wydać
nie więcej niż 1200zł, a interesuje mnie 17''. Pare osób (sprzedawcy)
przekonywało mnie do monitorów Belinea z matrycą PVA, ale znalazły się
głosy za TN (z uwagi na szybszy czas reakcji). Monitory z PVA są trochę
droższe, więc jeśli będę taki kupował to pewnie będzie to najtańszy w
tej technologii (mam na myśli np. Belinea 101750B).
Co myślicie? Jaka matryca będzie dla mnie odpowiedniejsza, może jakiś
konkretny model. Będę wdzięczny za każdą uwagę.

Pozdrawiam