Re: Nowa płyta do Semprona 2800+

Autor: Michal Lukasik <michu_at_albedo.CUTart.pl>
Data: Thu 30 Jun 2005 - 14:04:17 MET DST

Dnia 30.6.2005, MGCop napisał(a):

> No tak faktycznie jakos zapomniałem że druk to "krzyk" Przeprawszam. A
> sądzisz o Gigabyte 7VT600P RZ cena jest bardzo atrakcyjna bo około 200 zł i
> podobno to dobre płyty ?

Ja bym się w VIA nie pchał, ale skoro już miałeś/masz płytę na tym
chipsecie to wiesz czego się spodziewać. Nie odradzam dlatego, że mam coś
przeciwko VIA (znamy niechęć "niektórych" na tej grupie do tego
chipsetu/producenta ;D), ale skoro masz wybór brałbym nForce2. Sam niedawno
tanio kupiłem używanego Solteka SL-75FRN2-L (z BIOSem do reanimacji).

--
Michu
 Ma ktoś może gdzieś w serwisowych "śmieciach" tylny panel w