skaner glownie do odbitek

Autor: Moo-Moo <king.of.bongo_at_mooo.com>
Data: Thu 30 Jun 2005 - 13:44:31 MET DST

chcialbym zasiegnac rady odnosnnie kupna skanera.
glownie ma sluzyc do skanowania odbitek bo mam tego od cholery i chce
jakos na kompa przeniesc. zalezy mi na jakosci i szybkosci co
zrozumiale, szukajac na komputroniku natknalem sie na Epsona z funkcja:
"dostępne opcje: automatyczny podajnik zdjęć" - czy to raj dla mnie? :-)
tzn czy to opcja o ktorej mysle - wkaldam 50 zdjec przychodze za pol
godzinki i mam 50x jpg na komputerze? istnieje wogole takie cudo, ktore
mogloby mnie w tym wyreczyc? jezeli chodzi o cene to do 1k zl.. bede
wdzieczny za wszystkie rady..

--
moo_moo
http://king.of.bongo.mooo.com