Re: Nowa p³yta do Semprona 2800+

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Thu 30 Jun 2005 - 09:00:37 MET DST

MGCop wrote:
> Wybacz ale nie chwytam Twojego rozumowania. Na procesowty 64 jeszcze nie
> jest czas i jest to wyrzucanie pieniedzy, ka¿de pisma komputerowe tak koñcz±
> testy tych procków wiêc przynajmniej jeszcze 2 lata 32 bed± na czasie

Hmmm... 475 z³ za A64 2800 to chyba nie jest wyrzucanie pieniêdzy. Co
szybszego kupisz za te pieni±dze?

Brukowce komputerowe nie s± dla mnie autorytetem, bo sam jestem
profesjonalist±. Nie widzê ¿adnego powodu, by obecnie kupowaæ
32-bitowego peceta, o ile nie jest to konfiguracja za < 1300 z³.

Oprogramowanie 64-bitowe ju¿ siê powa¿nie zaczê³o, a przyspieszenie
dochodzi do 40% na tym samym komputerze.

Oczywi¶cie Intel conieco zaspa³ z 64 bitami, wiêc czasopisma, które
sponsoruje, musz± zadbaæ o monopolistê. ;)