Re: Upgrade ECS K7S5A Pro

Autor: Stoout <stoout_at_USUŃ-TOwp.pl>
Data: Thu 30 Jun 2005 - 04:43:12 MET DST

Użytkownik <chweeps_wywal_@o2.pl> napisał w wiadomości '

> Też bym chciał wiedzieć ja działa ten bios.A ta przy okazji o co chodzi z
> tymi dwoma wersjami biosa? w/fastwrites co to takiego??

mam ta płytke a na niej durona 1,2 ghz
dzieki biosowi cheepo podnioslem taktowanie z 100/133 na 110/143 i
wyciągam 1.32 ghz. na normalnym biosie było to niemożliwe bo
nastepny skok był 133/166. ten bios ma pare dodatkowych opcji
ale nie korzystam z nich, jak pewnie każdy. podobno teraz moge
wkładać dyski do 160gb, ale nie wiem skąd je brać ;)
na tym procku i płycie mógłbym dociągnąć do 1,4ghz ale bios nie
umozliwia zmiany napięcia Vcore, a drutować procka nie chce zbytnio.

a co do płyty:
karta dzwiekowa - jakiś shit ac97
karta sieciowa - połowicznie zdechła, tzn lan jest, ale netu nie widzi,
wiec dokupiłem dodatkową. dzwiękową zresztą tez, bo głuchy
nie jestem..

Stoout