Chieftec 420 dual fan + 12cm mod

Autor: ucho <ucho_at_blablao2.pl>
Data: Thu 30 Jun 2005 - 00:12:41 MET DST

Witam!

Kombinowałem trochę żeby uciszyć mojego szefa 420 DualFan ;-) no i wpadłem
na pomysł żeby rozkręcić jego obudowę i w miejsce wiatraka wyciągającego
powietrze z budy wstawić wiatrak 120mm (oczywiście powiększając otwór)
założyć na to jakiś gril, a wiatrak wypychający powietrze z jego wnętrza
wywalić i ponawiercać masę otworów. Myślicie, że da radę coś takiego
zroobić?? Czy 120mm zmieści się tam? Jeszcze nie rozkręcałem szefa bo nie
mam czasu i myślałem, że może ktoś przedemną próbował coś takiego robić.
Oczywiście pomijam tutaj kwestię utraty gwarancji...

pozdrawiam

ucho